Saturday, December 19, 2009

Lördag!


PEACE

I dag har jag varit med Line! Vi möttes upp downtown palo alto på Borders (favorite bookstore) Men snabbt bestämde vi oss för att fara till Ross (lågprisshopping) Jag hittade två randiga plagg, en väst å en cardiganaktig = love. Sedan blev vi hooongriga å beslöt oss (av nån anledning) att fara till Redwood City å äta! haha men DÄR insåg vi snabbt att vi hellre ville fara till Portola Valley, (där Line bor) å äta kinamat! MEN när vi äntligen kom dit, (kurrade nu rejält i magen) så var kinarestaurangen stängd O____o Det blev alltså till sist Burritos på en mexikansk restaurang next door...

Ikväll var jag även på Street community jams danceshow. Det var väl sådär, inte brakimponerad. Men i ett nummer, med barn så spelade dom en upp tempo låt med typ smurfarna som sjunger PÅ SVENSKA , Karamell dansen typ O_______o Det tog mig typ halva nummret att faktiskt inse att de sjunger på SVENSKA och inte på japanska eller nåt i den stilen som jag först trott..hahah så tokigt det kan vara och OTIPPAT! Jag satt även mitt emellan två trevliga äldre personer. En äldre kvinna som sökte sin rödhåriga vän och en äldre brittisk man som sökte sina vänner. haha,,sjukt trevliga var dom båda två och prata gärna gjorde dom också ^^..
+ Jag ended up freewaying till Redwood city där showen var på Cañada College!!! O_____o Det var på tok för sent för att ångra sig att ta freewayen eftersom rätt som det var, när man följde Gps:en så var man på "Freeway Entrance" and no turning back! hjärtat slog dubbelt å jag blev sjukt nervös. Men som tur var så var det inte så mycket trafik och det gick ju faktiskt väldigt bra! TACKA VET JAG NAVIGATION SYSTEMS!!!!!!!! hhahah XD
Men jag är ju hemma nu välbehållen så det är ju tummen upp!


Jag å Line for även till The World Market (Där faktiskt chefen är svensk fick jag reda på ;o ) å jag passade då på att köpa julmust! lr ska jag säga "julebrus" som man säger på norska? ;)

Nu ska jag se fiiiiiiiiilm o imron hämtar Isi upp mig klockan 10am å sedan bär det av mot SAN FRANCISCO!!!! :D

1 comment:

jenny said...

GOOSI GOOOSEN!!!!!!!!!!