Thursday, December 17, 2009

4 MÅNADER I USA

jajjebus..tiden rinner som vatten från en kraaaaaan!

Idaag kom äntligen mitt efterlängtade paket nr 2!!! från Swäden!!! YEEEEY
Jag har redan öppnat det! åååh så mycket gos som fanns där i..Jennygos all over! å mooomsi! Love it! vissa paket väntar jag med till julafton bara för att det är the right thing to do men småstrutarna har jag redan gosat. mmm ! Thaaaanks för allt å kärlek till er i Sverige! Det blev tårar i dag igen,,I couldn't help myself när syster skrivit så fina notes i fotoalbumet med vackra och även mindre fagra bilder(NINA!!!!!!) hahaha! Puss på aaLLA!!!
Åh the best of luck till dig nina å beejbiiin! !whiii I can't wait!!!!

Ikväll ska jag även fara till den andra hiphopklassen i Redwood City och hoppas på att den är bättre!! whiho..

+ DET BLIR NOG SAN FRAN I HELGEN I ALLA FALL!!!!!!

1 comment:

jenny said...

VA BRAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! pusssisar!
ja gosa på där! fotoalbumet kan du sätta in grejer i också!

ta kort i san fran!

mamma o pappa åkte ju till jämtland.. på vägen dit i bilen visade graderna på 35 minus ute!! XD det tyckte inte dom var kul! haha