Tuesday, December 22, 2009

Starbucks

Nog är jag väl medveten om att jag dricker mycket kaffe, men att jag dricker SÅ mycket kaffe visste jag inte...

Efter en lång och dryg dag med arbete fram till 8pm, tog jag bilen ner till Starbucks för att köpa efterlängtat Kaaaaafffe!! När det är min tur att göra beställning och jag går fram till kassan så säger killen som står i kassan INNAN jag ens hinner säga något "A tall* decaf soy latte?" HAHAHA JAG BA: O______________________o . Inte visste jag att jag besökte det där stället SÅ mycket, att till och med han som jobbar där och förmodligen tar MILJONER olika beställningar PER DAG, att han skulle komma ihåg vad just JAg specifikt vill ha..För grejen med starbucks är just att man kan göra sin alldeles egna unika kombination av miljoner olika valmöjligheter...

hahah oh well...kanske ska lugna mig med kaffe ett tag...(eller byta starbucks XD)

*tall är storleken Small, på starbucks..Grande är mellan och stor vet jag faktikst inte vad det heter ^^.

No comments: