Saturday, December 12, 2009

WINDY

Jah, idag blåser det snoor ute! Helt galet. och regnigt! Ikväll blir det andra kvällen av åtta, då vi ska fira hanukka. Igår missade jag första firandet eftersom jag var på Luciameket! Men ikväll får jag se hur det är att fira hanukka..typ.

Idag tog jag R, och E, ena tvillingflickan och pojken till biblioteket! De satt å kollade på en julfilm som visades och jag sprang snabbt å lånade lite filmer..Bland annat:
Two towers
That thing you do
Hair
Bend it like Beckham (MMM jonathan rhys meyers!!!!) tro inget annat...

Men vänta. Det där var ju faktikst ALLA filmer jag lånade.,,

Ikväll hoppas jag på att äntligen kunna styra upp planer med Catilin, men hon jobbar ju huuur mycket som helst..så vi får se hur det blir..Annars har jag ju massa film jag kan gosa med..

Imorn=LEDIG!! + Iceskating!!

No comments: