Friday, December 4, 2009

FREdaag

I förmiddags for till The Christmas Tree Farm och pickade ut en julgran! WHÄÄ vad stora granar det fanns av alla olika sorter och slag! Men vi valde den traditionella, charmigt otäta granen! Vi ska förmodligen dekorera den ikväll typish! (Ja det är tidigt att he upp en julgran redan NU, 4e December! Oh well..) haha




Minsta julgransfoten jag någonsin sett! HAHA

Eftersom det är fredag innebär det även Bing för kidsen och ledighet för mig! Så jag tog och körde barnen till skolan och sedan brummade jag iväg på egna äventyr! Det blev så ballt som Target och the WORLD MARKET! På World Market har dom olika Labels från olika länder. Så det var lite småkul och bland annat så kom jag hem med JULMUST därifrån! Tusan att jag inte tänkte på world market INNAN jag sheppade alla julklappar till Sverige, för dom hade jättemycket småkul där som hade blivit fina klappar I can tell!! Oh weeelll..

Får ser vad kvällen bär av ;o Inte helt hundra på planerna! !...MEN MEN.!

P.s Jag köpte Hat and mittens från Target, för det är minsann KYLIGT här i Kalifornien om kvällarna O____o d.s!

No comments: