Thursday, December 17, 2009

!!!! Fabulous!!

Hiphop klassen ikväll var rooooolig!! läraren var störtskön! jag ska på föreningens danceshow på lördag i Santa Clara! Nästa lektion blir inte förrän den 6 january,. och om everything goes well. det vill säga stina faktikst lyckas med dansen så kommer jag även medverka på föreställningen de har i Maj! WHOÖÖ

"It's a special cupcake for you in a pink box in the cupboard, next to the zink." YUUM ?! haha..det tackar jag för ^^

Andra sköna kommentarer idag kom från bland annat pojken (5 yrs) !
Pappan ropar på pojken från övervåningen och till svar får han;
I'm all ready for Hanukkah, I just put on my lipstick!
HAHAH och jag kan bekräfta detta eftersom han just då var i mitt rum å tog på sig läppstift ! jag hade dessutom ca 10 min innan målat hans naglar med blått nagellack som han fått från ett birthday party! VAD HÄNDER MED GRABBEN?? jag har även starka minnen från den dag jag kom upp en morgon och såg pojken iklädd klänning och sopade golvet....hmm,,strong suspicions ..but i love it..han är så himla söt och SMART den ungen! och han var verkligen taggad på sitt smink. I'm gonna look good now in the pictures, with my lipstick !!

1 comment:

jenny said...

HAHAHAHAHAH JAG DÖÖÖÖR!!! XD han gör en eddie izzard! ;)