Thursday, December 3, 2009

ACTION! CUT!

Förmiddagen tillbringades med pojken från ca halv 10 till halv 2!! Gosig quality time säger jag bara! Vi gjorde the "Piggy Art project" Alltså att måla deras piggybanks! Haha vackert!! Samtidigt lyssnade vi på gosig julmusik från radion och byggde även fort och lekte med bilar! Runt ca halv tre for vi alla vidare (twins, pöjk, mamman och jag) till en filminspelning!!!! Jo mycket riktigt så skulle E, pojken, vara med i en commercial! Så han hade duktigt tränat in sina lines kvällen innan och idag var det så dags ! Många andra barn var där också som hade olika "roller" och lines att spela! E, var mycket duktig! Jag tillbringade dock mesta dels av tiden i ett rum intill (men fränaste kupolglastaket) med tvillingarna och massa andra barn (det så kallade väntrummet) Men i slutet skulle de göra a group shoot! så då fick jag äntligen gå till inspelningsrummet och kika lite!! hahha sån där filmklappa användes till och med! Det var en seriös produktion som till och med tilltalade barnen med sina namn + sir (ifall det var en pojke) Roooligt rooligt. En stund i strålkastarljuset!

http://www.camrent.se/comers/pages/org/CAM/images/Filmklappa.JPG

Friends don't let friends get viruses

P.S Mördarmorgonen för min förkylning! Inte så nice att bli uppväkt av tre visselpipor utanför dörren O____o Men jag knarkar piller o halstabbletter och hoppas på att skiten ska gå över SNARAST! E LESS! D.S

No comments: