Friday, December 11, 2009

Fredag!

Idag var det Luciaperformance! faktiskt väldigt trevligt var det! Det var en ca 40 min bilfärd på the freeway (jag lyckades carpoola med Karin and the grandparents dit så jag slapp köra själv..phew.) och sedan var vi framme i Burlingame och the women's club! /swedish club! It was basically gå upp på scen, sjunga 4 låtar + poem! Sen var det över..För vår del! Jag lyckades även catch a ride home direkt efter ,så jag slapp vara där hela kvällen. Jag följde med en svensk tjej , men som bor här på heltid med sin mamma. Vi tog en sväng förbi Hillsdale (ett shoppingcenter) och sedan hem igen..! Så det var det...

Idag gjorde jag å barnen bland annat piggy art och beads mek!


R, 3yrs.


A, by the christmas tree .


Jenny och mammsen, känner ni igen råttan ?? O______o

1 comment:

kajsa said...

HÄJ stinutti! åh vad mysigt ni verkar ha det och jag är såå avundsjuk pårej även fast det nog börjar bli kylarns därborta nu. Ja jag dissade london och valde att ta körkort här i umeå istället, känns okej. men jag skulle så hilma gärna prata lite med dig oom livet och så om du har lite ledig tid för det. dock så vägrar mitt msn att fungera och kommer förmodligen aldrig igen göra det så jag tänkte fråga om du kanske har skype, eller gmail för den delen, den skiten fungerar bra den me. hör snälla av dig! min mail är wallinkajsa@gmail.com KRAM