Monday, December 7, 2009

Aslan is on the move.

Idag, måndag, var jag leeedig! Inget speciellt gjorde jag annat än att jag for till the library å låna lite moovisar + tog ut pening + handla på safeway + vandra i kylan till the postoffice= skickade hem tre goskuvert till sweden WOHO + degade resten av kvällaah! SÅ det var den lediga dagen i stora drag!
Better luck next time med plans Stina Ahlqvist! Men det blir förmodligen träff med Caitlin SNARAST denna kommande vecka och förmodligen bio nån gång under veckan och sen lucia performance på Fredag! (Vet dock inte hur jag ska ta mig dit, för det kommer bli till å freewaya dit och jag är EJ taggad på det SJÄLV + att det kommer vara mörkt...buhu..får se hur jag gör...;o


Vandrade förbi denna gigantiska palm påväg till Stanford o postoffice..

The Motorhomes - Into the night jäkla fin låt alltsoo.

No comments: