Friday, December 25, 2009

Julafton + Juldagen!


Rastplats on the walk with Humboldt! P.s Detta är bänken jag rista in Umeå och S+J på! D.s whiwi

Julafton igår var så konstigt. Kändes inte alls som mysjulen hemma. Men dagen började på bästa tänkbara sett med långskype dejt med familjen! KÄRT återseende av älsklingsmormor och resten av familjen !
Efter det for jag till bokaffären Borders där jag gladeligen spenderade några timmar med att volontära giftwraping for the kids in need in south africa! Vi slog alltså in böckerna som folk köpte och för det så fick vi pengar som Cultural Care senare kommer DUBBLA och skicka till barn i orphanges, schools etc i Sydafrika bland annat! Goodie!

Dessutom skulle jag kolla efter någon svensk bok som jag kunde ge mina värdföräldrar i julklapp! Åh då fick jag hjälp av Joe, en pratglad äldre man som berättade allt om hans egna erfarenheter och vistelser till Sverige! haha..plus att han ÄLSKAR Stieg Larsson böckerna och säger att de är bland de största böckerna i USA just nu! haha. Sjukt trevlig gubbe ^_____^Åh en bok hittade vi också..An illustrated history of Sweden blev det!

På kvällen for vi till the Memorial Church å sjöng julsånger åh annat mys. Sen när vi kom hem öppnade vi några få presenter och sedan åt vi GOPAJ! hah.a

Juldagen!

Tidigt imorse 8.30 (!!!) öppnade vi resten av julklapparna! Sedan har vi bara lekt med det barnen fick. Byggt massa lego! JAG ÄLSKAR LEGO! Sjukt kul!
Nu äre lite chilltime å sen får vi se vad som händer...


Bilden är tagen på vyn sett från var jag rastar doggen! Dan före doppare dan (Can you feel it?) NOO. Hiiiillls..

HOHO
Merry Christmas!

No comments: