Monday, December 14, 2009

Ikea, Iceskating och Bio!


OBS! Dra ner ljudet innan play,,det är så jäkla högt annars av någon anledning..

Idag var jag ledig! Dagen började bra med ett kärt återseende med min beauty Cecilia på skypedejt! Därefter bar det av till Ikea och jag köpte mina sista klappar till familjen! Jäkla fint asso. När jag kom hem cirkus 4pm (Kom hem lite sent eftersom att jag snurrade runt i ett kvarter i ett halvår för att hitta till min bank. Konstigt vad helt plötsligt ett ställe som man varit till kan se så himla annorlunda ut...) från Ikea så blev det Hanukkafirande igen. Inne på tredje kvällen nu! Och whaaa? JAG får en present ikväll OCKSÅ ;o Igår fick jag sköna christmassocks och idag fick jag en Sweater från Stanford!! GOSH! Så snälla dom är! Det är också fascinerande att höra G, pappan, rabbla blessings på hebreiska ^^ hahah! Förstår inte ett dugg, men coolt låter det! Efter det hade jag månadsmöte med au pairgruppen och ikväll skulle vi fara och åka skridskor! ALLTSÅ BAMBI PÅ IS HERE I COME!! hahhaa..fy fan va läskigt det var..Det var ju mycket svårare än jag minns det...;o vad hände med alla idrottslektioner med skridskor som man faktikst genomlidigt med leffeboi på C-H tiden? Inte för att jag var någon "blades of glory" på den tiden heller, men nog kunde man ta sig fram på egen hand alltid hahha...Men det var faktikst kul..lite kallt dock..men härlig stämning! Som avslutning på kvällen blev det spontant att fara på Bio! The Blind Side såg jag åh massa andra tjejer (som jag i ärlighetens namn inte kommer ihåg namnet på alla ;o ..) Men Line kommer jag ihåg i alla fall..min nya norska vän! och VAA? vi förstår ju faktikst varandra då vi pratar svenska..(hon svensk/norsk) hahha men mycket skratt blev det då vi upptäckte att det var svårt att hålla sig från att slänga in engelska ord om vart annat! Man har ju blivit van vafasen...här kommer iaf hetingar på isen! :



OBS! Dra ner ljudet innan play,,det är så jäkla högt annars av någon anledning..

1 comment:

jenny said...

fin video och fin stina på skridskor! jag vill också åka skridskor!