Monday, December 28, 2009

Söndag!

Idag hängde jag med Line, Larissa och senare även Lauren.
Jag, Line o Larissa for till "KOMMER INTE IHÅG JUST NU" och käkade ASGOD Grekisk Lunch/middag som jag vet att mamma och jenny för den delen, skulle ÄLSKA! Det var en falafel tallrik med ris, greksallad, hummus och pitabröd. SÅ gott men SÅ mycket..så det blev en doggybag hem! Det här var faktiskt bland det absolut godaste jag ätit sen jag landade här i amerika! Gullig liten avlång restaurang dessutom med inredning i blått och vitt! GÖD

Efter det blev det häng på Borders ett tag innan vi drog på bio !!
SHERLOCK HOLMES
sherlock_holmes_ver5.jpg Sherlock Holmes image by caz87





Jäklar vad Sharp film alltså. Fyfan så bra! JENNY det här blir något att gosa upp i soffan med,,fiii faan! you'll love it!

No comments: