Friday, December 18, 2009

Love love love love

oooh it's something about Bono....



+ JAG ÄR LEDIG HELA HELGEN!! SWEEEEEEEET!
jag ska:
Träffa Line (norsk au pair) imorgon (lördag) på förmiddagen!
Fara på en dansshow i Santa Clara på kvällen!
Fara in till San Fran på söndag och spendera hela dagen där med Isi (tysk au pair)!
Ska gå på Forever21, H&M, annat mys, fota!, kolla juldekorationer! MYSA!
Whihioo för första gången på länge har jag faktiskt plans för mina days off ^^

Så sköööönt å slippa jobb så ni anar inte kära läsare. Hur söta å goa barnen än kan vara så gömmer det sig ett litet monster bakom fasaden! JAG LOVAR! Barn alltså...

+ Jag avundas syster, bröder och pappsen som beger sig till sthlm i morgon lördag för att se EDDIE IZZARD!!!! WHÄÄÄÄÄÄ jag vill också..fy fan..skratta extra åt mig å sug åt er Izzards genialiska uttalanden! PUSS

No comments: