Wednesday, August 26, 2009

aha

nu kom jag på vad den goda vegetariska restaurangen heter, som vi åt på tidigare i dagarna; Garden Fresh! eller vare Fresh Garden ? ;o jag blir osäker...

Idag for vi bland annat till ett bibliotek i Los Altos. där lånade jag lite filmer, bland annat benny and joon å två lord of the rings <3

Min dejt idag gick ju inge vidare heller.. jag skulle träffa en annan svensk au pair på starbucks coffee, downtown Palo Alto men jag blev avsläppt på fel starbuck (för det finns ju så många) så jag skulle försöka gå till det rätta starbucket ..oh guu så fel jag gick. Min värdmamma sa; gå söder typ one block åsså ska det ligga till vänster på university ave. det tar typ 5-10 min att gå. VILKET HÅLL ÄR SÖDER, tänker jag, åh jag gick åh jag gick., jag gick till och med så långt så jag passerade pappas hotell som han bodde på när han var här. Creekside Inn lr nåt. Oh boy var det åt fel håll kanske...så tiden rann iväg åh jag gick omkring längs el camino real åh det blev ingen dejt helt enkelt. skavsår på fossingarna fick jag dessutom :/..men vi ska förmodligen ses på Borrones imornkväll istället! ett annat café! en ny dejt !

Ikväll om ca en timme ska jag även gå och besöka en tysk au pair som bor i närheten av min gata! så förhoppningsvis kan man skaffa sig lite "peeps" i samma ålder som jag själv O____o

1 comment:

jenny said...

haha.. palo alto det är stort de.


annars har du ju alltid mig.