Friday, August 28, 2009

IKEA

Idag gjorde vi lite shopping, jag köpte ett par flip flops från"Payless ShoeSource" $3.75 ! Salee..så sjuuuuuuuuuuuukt mkt fina skor det faaannns!! jag ville köpa ALLA par!
Vi for även till IKEA!!! OMG..jag ba: okej, jag skulle lika gärna kunna befinna mig i Sundsvall nu med mamma som ska scanna igenom ALLt, pappa som mest lunkar efter å inte säger så mkt och en jenny som jag roar mig med och går och köpter gotta på willys mitt emot!..Om det inte vore för alla amerikaner som snacka engelska runt omkring mig plus engelska skyltar osv, så kunde det nästan ha varit sant. Så nära men så långt borta ,(the ocean) . men det var blandat, jag fick sjukaste hemlängtan, vilket var lite jobbigt..men samtidigt var det kul, för jag köpte picture frames till mina fina foton som jag har tagit med mig hit på mina kära! måste köpa fler ramar också.



Ikväll blire häng på kanske starbucks eller nåt annat coolt ställe.. och i morgon är det lördag och då har jag äntligen lite free time, få se vad det blir av det,,kanske lite dejt osv..

Nu har jag testat peanutbutter också, och det är fortfarande ingen hit !..

3 comments:

jenny said...

haha åååh... ,_,
va kul med fina skor.. och att dom var så billiga!! oh lord!

naaaw..jag visste att du skulle gilla Ikea.. men ja.. jobbigt.. ./

fina bilder du tog med..! haha störd familj lol lol lol. var det samma pris på grejjerna på ikea over there?

puss!

jenny said...

köp skor till miiiiig!!!!

stina said...

hooohoo jag kommer inte ihåg priserna hemma i sverige juh ;o men det var väl ganska billigt tror jag !!