Monday, August 24, 2009

Fortune Cookie

Idag var en sån dag, som när man gör någonting alldeles för intensivt och för länge, så får man huvudvärk. och det är vad jag fick! Dagen börjacd ganska på en gång med att vi skulle fara å hämta familjens doggie, Humboldt. förvånandsvärt snäll hund alltså..till och med enligt jag själv som är generellt djurrädd, har jag kommit fram till. .men guess what? hunden till och med lyder mig ;o
Därefter for vi å kolla på lite guitars och när vi kom hem var det dags för lite art and craft (TVÅ TIMMAR TYP) det är nu som huvudvärken kommer smygandes. och med barn som skriker och grinar om vart annat äre inte konstigt att man får ont i huvet va..sen gick jag till parken med alla kidsen + hunden å lekte hide and seek..
Later on var det dags för dinner med pappsen å eva..det blev kinesisk GÖDANS mat. efter maten fick jag min allra första fortune cookie ever. och jag kan inte ens komma ihåg vad för fortune jag fick..;/..nånting med "make me proud". kvällen avslutades med te och blaskkaffe på pappsens hotellrum! men det var mys som tusan..åh imorgon äre tyvärr hejdå på riktigt, åh jag kommer sakna pappa, buuhuu. Dom har en riktigt skön byggarsnubbe här i huset, ryan eller brian,,^^ han skämtar å har sig hela tiden,,;p.


Jag ger er här, som avslutning på denna kväll, kanske hetaste posen ever! GOODNIGHT

2 comments:

jenny said...

va bra att hunden är snäll.. inget att vara rädd för stina ;
om man är rädd det är då dom blir jobbiga... kom ihåg det.

inget går upp emot mys med blaskkaffe..!!

MAKE ME PROUD STINA!!

hur länge ska byggarebrian vara där då? haha

jenny said...
This comment has been removed by the author.