Thursday, August 27, 2009

Rätt ska vara rätt

Okej, jag har inte smakat peanutbutter och det heter inte Jumba Juice. Det jag åt och trodde var peanutbutter var almonda butter typ..mandel mek..som såg ut som peanutbutter..så jag får helt enkelt testa riktig peanutbutter och ge er den riktiga bedömningen av det..Och idag köpte vi även JAmba Juice, för så heter det..idag testade jag Caribbean Passion, men jag tror fan Peach Pleasure var godare ^^..alldeles precis nu ska jag walk over till en annan tysk au pair och vi ska fara till borrones, ett café å hänga lite! Kmr kanske fota lite så jag kan lägga upp lite lateeerr !!

Vi besökte även Farmer's market i dag..fuuullt med grönsaker och frukter..yummi..men jag fick skavsår som tusan och som toppen på isberget så blev ena flickan så trött och orkade inte gå, och ville därför att jag skulle BÄRA henne..bära en tre-åring kombinerat med skoskav var ingen hit vill jag lova..men hon var söt. Hon gick också runt i high heels idag, sjuuukt sööt ^^

1 comment:

jenny said...

haha bära?! lol!

high heels? vad sööött!