Saturday, August 29, 2009

Stanford !

Idag, lördag tänkte jag, med lite free time, (typ) gå en promenad. Då ville R promt följa med mig istället för att åka med sin mamma å resten av barnaskaran. Så vi blev avsläppta nere på campus (eftersom R inte orkar gå så långt) . Vi vandra omkring ett litet tag, sen ville R ha Jamba Juice så vi delade på en Mocka De, typ nå choklad mek..den var god..sen kom mamman å hämta upp R för hon blev trött och jag fick gå en sväng själv och senare hemöver. Det var såå varmt, men det var trevligt..men samtidigt konstigt, för sist jag gick omkring där var med pappsen, men nu var han inte alls där..
Pics kmr later, nu ska vi fara nånstans ;o...
Vi for till Rick´s Ice cream och åt go glassen, sen vare Mitch's Park..där barnen sprang runt åh lekte.

R har gjort många fina teckningar till mig, hon är så himla söt. Idag förvandlades hon även till the talking ghost !

Ah värmen var ju lagom gos idag: Närmare 45 GRADER!! I N S A N E.


Stanford church typ baksidan..


Där sticker Hoover Tower upp!. Det tornet ser man från vårat matsalsrum.







The Burghers of Calais är statyerna ovan.









På vägen tillbaka blev R trött och ville ha Jamba Juice. Så vi delade på nån chokladmek som jag inte kommer ihåg namnet på, men det var göd. !


Och slutligen har vi R, the talking ghost.!

3 comments:

jenny said...

hahahahah love the talking ghost!!!!


jättefina bilder.. vad fint det är där!

jenny said...

45 grader?!?!?!? du skojar... bra att ni drack nåt. shit jag hade dött..

här är det väl runt 16 idag hahaha. småregnar lite.

jenny said...

hiihhihi.. du har fått en kompis. (R)