Saturday, August 22, 2009

Stanford, CA

Nu är jag framme hos familjen.

mellanlandningen till San Francisco från New York i Denver gick icket enligt planerna. På grund av en ca två timmars försening i New York på grund av oväder så missade vi vårat connection flight vidare till san fran.. VILKET SÖG! kom fram vid 11-12 på natten i stället för kvart i åtta..uscha,,men nu är jag h'r i alla fall..

Idag träffade jag pappsen vilket var faabulous <3!! vi åkte på lite sightsing i San francisco och besökte Muir Woods, typ som REDWOODS!!! jag papparazzade och bilder både från Muir woods, san fran å new york kommer later när jag har listat ut hur jag sak få min adapter att fungera i uttagen här ;o *HJÄLP* jag får sverige-hemma abstinens ..!!!! snackade med mamma å mormor på telefon å blev lite ledsen i ögat..saknar mormor som H-vete. åh jenny, godiset hade en überfin touch!!

HEJS

1 comment:

jenny said...

gos att träffa pappa!