Thursday, August 20, 2009

New York !

Nu är jag framme i Usa och New york. Kom fram i måndags i snuskvärme med 29 grader när planet landade ca 21.40. sjukt fuktigt hela tiden i luften så man är konstant äcklig typ = Blä!

Eftersom internet här cepar sönder är det svårt att uppdatera läget, men det blir mer sånt sen när jag kommit fram till familjen!

Idag ska vi i alla fall få en guidad tur in till New York City. En guidad tur på 4 TIMMAR !! NICE. Därefter har man fri tid i staden i ca två timmar till 8.30 p.m!
Imorn bär det av till la famillia! Stanford, CA.
Hej sveejs

2 comments:

jenny said...

sweeeet!

jag har köpt lösvikt till dig nu.. jag tror det blev sånt du gillar.. med en liten jenny-touch! hahaa

Emmutt said...

MEN STINA ! ! !
Du har ju lämnat oss (mig) helt ovetande om din au pair utbildning och alla andra läskiga människor på den :O Made friends?
Liksom boendet och aaallt !

DETAILS PLZ.

- Emmutt