Thursday, August 27, 2009

Borrones

Borrones var trevligt !
Fick träffa lite andra au pairer kring min egen ålder åh det kändes sjukt bra,,På borrones tänkte stina vara cool å testa Iced Coffee, och jag kan bara säga en sak: det smakade RÖV, . jag må vara en stor kaffedrickare, men isigt kaffe var fan i mig ingen hit. tur att den inte var så dyr..$1.75 . men still, waste, eftersom jag sög (hade sugrör) bara några få klunkar..så det stoora glaset med mitt iskaffe blev kvar..snusk säger jag bara! Men det var trevligt, trevligt..åh vi ska ses igen! så det känns bra. Galen körning dit också, för vi var inte så jäkla high på att hitta, om än man bara skulle följa en rak väg, el camino real, å sen svänga av..men det var tydligen för avancerat för oss..


Här kör julia som om hon har stulit biln..toka.


Btw, här är min teori"bok" inför uppkörningen för kaliforniskt körkort..lr kanske snarare teoribäbishäfte..

1 comment:

jenny said...

va kul med lite polare!
iskaffe, vad smakar det som då?
avsvalnat kaffe lr?

haha teoribäbishäfte..