Monday, August 31, 2009

Bedtime !

Idag var det jag som skulle natta barnen..båda föräldrarna är ute på middag.
Jag har varit lite nervös inför detta, för jag har hört tidigare kvällar hur barnen gråter å har sig ;o och jag tänkte att det är no way dom tänker gå å lägga sig utan sin mamma och pappa...men OMG så smidigt det gick. ! Kvällsaktiviteterna som jag stod för var pusselläggande och TVtittande. Lite smågnäll såklart, men jag lyckades få alla nöjda. (välja tvshow, klä på sig pyamasen/borsta tänderna först osv. De gick till och med till sängen själva nästan..och klockan är endast 7.53 p.m BRA JOBBAT stina !!

Nu blire lite Stinatime med en ny läsk jag tänkte testa som jag köpte från the drugstore idag, tillsammans med lite lotion å tandborste . Jag tror inte denna läsk finns i sverige,,Mtn DEW. smakar lite som...jaa jag vet inte..gött^^..åsså blire till å titta på lite sagan om ringen <3 åh sakna bejbijenny,,


GOS

2 comments:

jenny said...

you're down with the kids!


vet inte om jag hade vågat köpa läsk som jag aldrig smakat haha.

mmm miss me!

jenny said...

i knew you would miss me ;)))