Tuesday, August 4, 2009

Baby, Baby, Baby, Light my way.

Vaknade idag (!!) ca 18.07! Har jetlagen slagit mig hårt eller vad? Och jag har inte äns rest mellan olika tidszoner. Det första jag tänker när jag kollar på min väckarklocka (som ej är en digitalklocka) är att, shit, klockan är bara sex på morgonen och jag känner mig pigg...drygt! Precis då hör jag min mamma snacka med syrran i rummet bredvid; "Jag har lagat bönsallad, ska ni äta det?" Jag tänker, varför i H-vete har mamma lagat bönsallad så här tidigt på morgonen och undrar om syrran ska käka NU? Jag blir sjukt fundersam och måste kolla på mobilklockan för att bekräfta vad jag fasar kan ha skett. Och tro int på fan att klockan mycket riktigt är 18.07 och inte 06.07!! När jag drar upp rullgardinen är solen dessutom på väg ner och jag är mer confused än nånsin. Has the world turn topsy ?

I'll go crazy if I don't go crazy tonight.

No comments: