Sunday, August 23, 2009

Jumba Juice

Idag vandrade vi omkring inne på stanford. Hur coolt som helst ;o synd att jag inte hade kameran med mig. Sjukt stora palmer fanns där och även min nya kärlek; The Jumba Juice, Peach pleasure. Typ isig fruktdrink. huur god som helst ! Har massor utav olika smakar att testa på i framtiden ^^..träffade janbanan idag också <3 imorn blir nog sista dagen jag träffar honom innan han åker vidare till L.A, blää säger jag bara.
JENNY KOM HIT!
Åt på en skitgod vegetarisk restaurang idag också. Fresh Vegetarian, eller Fresh Food hette den, I can't remember,,men det var göd iaf!
annars är allt fortfarande väldigt ovant, jag vet som inte vad jag ska ta mig till eller hur jag ska göra osv,.,jobbigt , men jag hoppas det ger sig med tiden,,nu ska jag dusha, å sen smaska på choklad!

1 comment:

jenny said...

vad bra att du hittat matställen som funkar! kan du fara dit själv?

JAG KOMMER!!!!!!!!!!!