Thursday, October 1, 2009

Bananabread

Idag jobbar jag från 12-9pm!! Drygt. Barnen var sjukt jobbiga idag dessutom. Kaos vid ett tillfälle då alla bara skrek å grinade. Jag orkade inte ens bli less över det, så jag bara satt och vänta ut det sort of. Hahah åh det fungerade. För gnället var över Zingo Bingo spelet (!!) men jag fick ont i öronen ;o

Sen for barna skaran iväg till poolen och jag fick en lugn stund ,thank god!. Jag gick en promenix med Humboldt! Det var varmt.

Efter nån timma kom barnen hem igen och jag badade Rach å Al och därefter bakade vi BananaBread!
Nu ligger dom lugnt och snällt i storsängen och tittar på TV..Ska gå å få dom i säng snart! Jag tror dom är ganska trötta så det ska nog gå bra..

"I thought you knew everything?!" Säger pojken med besviken röst då jag påpekar att jag inte vet hur mycket smör (pga knasiga mått här) det ska vara i kakan..! hahha söt.

1 comment:

jenny said...

naaaw..! haha.. barn..

åh i miss you...

idag ska jag till malmø..hø hø.