Saturday, October 17, 2009

What if

"I love your smell, I just can't help myself" - Säger den fyraåriga pojken när han "sniffar" på min arm O______o hahah! söt! "It smells even better than Gagi" (hans snuttefilt,DET är inte ett dåligt betyg kan jag meddela, eftersom gagi är hans Lovie!)

Idag var en bra dag!(Bortsett från min magont) Jag fick börja senare eftersom mamman tog alla barnen till poolen å swimpractice! Där vid efter ett, åh jag skulle ju egentligen ha börjat jobba ett så! Sweet.! Jag har inlett ett O.C first season maraton idag också, mycket trevligt! Å käkat asgott raisin bread! verkligen ASGOTT!

Nu blire te å mer O.C + härda ut min magont som jag är för trött för att äns bry mig om egentligen. .

SAKNAR MOMMA! Fan va GO hon är!

3 comments:

jenny said...

haha åååh... goa ungar!

jag träffade frida på maxiparkeringen igårkväll btw.

usch för magont.. får mitt snart..><

Pontus Anders Bergmark said...

Shit vad najs med O.C.! Måste fasen börja se det igen. Men sluta ät russinbröd; russin smakar sunk i bakverk och mat.

stina said...

DO IT! Seth är bäst!!
DU, jag är inget höjdarfan av russin i bakverk å mat heller. MEN detta russinbread (!!Svengelsk) VAR SATGOTT.Speciellt om man rostar det lite lagom så det blir alldeles varmt å goos. MMM. åh plus Lussebullar är ju jämarns göd med Russin ^___^