Wednesday, October 7, 2009

Onsdag dåårå.


Igår for vi till Costco, stort varuhus typ som Obs. Där införskaffade jag detta gos! aah längtar till premiären den 20 nov!!!

Idag började jag 8am! JAg DOG. klev upp halv åtta, käka cereal, men insåg snabbt att om jag ska klara dagen måste jag svepa i mig kaffe innan barnens gymnasticsclass..(börjar 10am. måste då fara 9.30am.)

Efter att vi lämnat barnen på Bing, for vi vidare till banken och jag har nu öppnat ett bankkonto, finally. Killen som hjälpte oss, överdrivet trevlig och noggrann, misstänker att han är ny och vill göra bra ifrån sig..men definitivt GAY! så jag hade hur kul som helst. "Vill du ha något att dricka?, hur har din dag varit?, trevligt att träffas, ser fram emot att träffas igen, vill du slå dig ned? etc!" SUPER polite, åh jag fick typ chocken..vet knappt vad man ska svara.

Appropå GAY,, barnens gymteatcher SPRINGER som en Gayperson! AAH , MAMMA , du skulle skratta ihjäl dig om du såg han..bara jag ser honom så börjar jag skratta, för han har "that thing going on, female touch". Men han är nog absolut inte gay dock, på det viset, utan bara sjukt feminin..hahah! jag döör. Typ stor nasse med ölmage som springer som en tjej ..HAHA XD.

Men, nu är man nyduschad å tröjan har blivit blöt på ena booben, Almost seethrough; Oh my GAWD! ;o. oh well..dricker gote å ba slöar...




Älsklingsoutfiten!

No comments: