Saturday, October 3, 2009

Weekend!

Idag jobbar jag 8.am-8pm Ish..Från morgonsidan for vi iväg till nånstans (!!) för soccerpractice! Oh yes, treåringar som lär sig att spela fotboll (?) . Efter ett par timmar där skulle JAG köra hem med alla kidsen för första gången SJÄLV. För värdmamman skullle åka iväg med en annan mamma och göra något..Men det gick SUPER! Thank God (!) för inbyggd DVD i bilen O___o OCH inbyggd GPS! annars hade jag ju aldrig hittat hem..


Sandy, jag, Ingrid och Thorhildur.

Igårkväll for jag ut med, Ingrid , Sandy och Thorhildur till en Italiensk Restaurang. Jag hade dock redan käkat middag så jag bara haka på (?) hahha. Men det var sjukt trevligt å jag skratta ihjäl mig åt allt hela tiden..
Det var första restaurangen jag varit på då varje bord har sin egen servitör. O jäklar vad vi blev servade. Den sjukaste uppvaktningen blev del av mina okontrollerade skrattanfall.. haha. Ingrid spillde lite sås eller nåt på sin tröjärm, som jag tror INGEN märkte förutom hon själv, men vipps typ en minut senare dök servitören upp med en napkin; "for your sleeve!" och vi dog av skratt. Alla tappra försök av att få en förklaring på vad saker och ting var (halv italiensk meny) gjorde också att det blev svårt att hålla skrattet inne. (inför servitören)
Men rolig kväll vare, och efter det for vi till safeway och köpte göd!




Fin dessert som desvärre såg bättre ut än vad den smakade..

Mitt gödans decaf coffee!

No comments: