Sunday, October 4, 2009

OMG!!!

JAG SKA SE U2 (IGEEEEN) I L.A DEN 25 OCTOBER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ROADTRIP NER FRÅN SAN FRAN ME G:S JOBBKAMRATER!!! ;O ;O WHÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Okej, från början..I förmiddags frågade min värdmamma, som pratar i telefon med G, om JAG vill se U2...I L.A!! jag sitter som ett chockat frågetecken, (men skriker inombords av lycka) vid min frukost och säger överlyckligt ja,..that would be cool..(!!!!)..oh my gosh.. Tydligen så hade en jobbarkompis åt G en extra biljett till U2 konserten i L.A åh då frågar dom MIG om jag vill gå på den! WHÄÄÄ .Vi ska bila ner till L.A (!!! så jääkla nice) ca 6 h. FYFAN vad TAGGAD JAG ÄR..och det är ju SNART ;o

Grejen är dessutom att jag för någon vecka sedan kollade på U2.s tour dates eftersom jag vet att dom nu är i USA och jag skulle se om dom gör nån spelning i San Francisco, men det gör dom inte och PLUS att alla biljetter är slutsålda (!!!!!) det här är ju bara helt I N S A N E!

2 comments:

Jenny said...

Ahw, jag blir så himla glad för din skull. Konserter är det bästa!

stina said...

AH jaah ! Det är något speciellt med att gå på konserter. Känslan och stämningen är obeskrivlig! ;o verkligen det bästa !!