Wednesday, October 14, 2009

Monterey



I måndags (lite sen update här) for jag till Monterey åh träffade familjen som åkte dit i söndags. Det var en liten minitrip och vi besökte the Aquarium! SO COOL! jag blev helt tagen av de stoora glasfönstret till bassängen (?) där det fanns sjukt stora fiskar och bland annat hammarhajjar och vithajjar (!!) Det var vackert på något vis. O härlig havsmusik (?? hahah) i bakgrunden där man stod och tittade! Åh jag kom på mig själv med att tänka: Gud vilken tur att jag kan stå här på andra sidan av glaset och beskåda dessa fiskar som egentligen är väldigt äckliga. Säger man att en haj är en fisk ? låter så mesigt juh..

Vi bodde på Plaza hotel och jag fick mitt eget rum med en stooor säng, så stor att den fick mig att känna mig otroligt ensam å liten..Men Will & Grace värmde varmt i hjärtat..
Men gudars vad det regnade och blåste..inte så nice!.

1 comment:

jenny said...

hah tacka Gud för din upplevelse?