Friday, October 23, 2009

L.A!!! U2!!!

Imornbitti (saturday) 8am, far jag till Los Angeles! Så jäkla roligt det ska bli, men främst av allt; JAG SKA FÅ SE U2 IGEEEN! Aldrig äns i min vildaste fantasi trodde jag att jag skulle få den chansen igen! Men nu har min vildaste fantasi slagit in, two days from now står jag inne på the Rose Bowl arena å skådar min Precious BONO ..IGEN! U N B E L I E V A B L E ! Åh jämarns vad jag är taggad på L.A TOO!! whäää ..I CAN'T WAIT!

I förmiddags for vi till a pumpkin patch! Barnen picked out varsin pumpa och även jag fann en rund fin en. Så nån dag ska vi väl carva, det ska bli roligt.
På eftermiddan hade barnen preeschool och jag for till Ross för att kolla efter byxor. Å se på tusan, jag fann ett par !! $12.99 !! Helt insane billigt. Typ dryga hundralappen för ett par jeans!
Men knas var på parkeringen påväg in till Ross. När jag passerade en kille som stod med två andra sa han med chockad röst när jag gick förbi: "oh Taylor Swift!!" Men när jag tittade mot honom som ett frågetecken vände han sig snabbt mot sina vänner och sa" oh my god, I thought it was Taylor Swift!!?" Jag bara fortsatte förbi dem och tänkte "who the hell is Taylor Swift??"....

No comments: