Sunday, October 11, 2009

Home Alone (1) Nästan lost i Palo Alto

Idag hade jag en skön dag ensam för mig själv. Familjen for till Monterey Idag och jag sak fara dit imornbitti!. Senare kommer Isi och Julia hit och vi ska kolla på film!

Under min sköna dag idag som bara raannn iväg så flyttade jag över alla mina grejer från mitt förra rum till mitt nya rum, FABULOUS! Sedan spelade jag gitarr och sjöng för fulla muggar och var glad. Efter det snackade jag med älsklingsgosen på msn och vi har myyyycket att se fram emot darling!
Därefter for jag till Ross, med Garrys infiniti car ;o ! jag var rädd hela vägen att jag typ skulle krocka eller köra snett och kvadda den TOTALT! men det gick überfint!
På Ross hittade jag en assnygg skinn(fake)jacka JENNY!!!! T-Birds here I come! fan va du och jag ska gosa jenny i våra fina jackor nu! ^^ Endast 15.99 dollar, alltså ca 110kr ifall dollarn ligger på 7 just nu??!! KAP.


And it fits perfectly. Fick dock ta en stk M för det var den enda som fanns i denna modell. Plus att mina boobs skulle bli totalt nermejjade i en mindre stk. O___o

3 comments:

jenny said...

åååååh den var ju jättesnygg!!
OCH SJUKT JÄVLA BILLIG!!!!!!
köp en M till mig också.
en M sitter nog som smord på mig av att döma hur den sitter på spinkiga du!

pussisar.

jenny said...

min läderjacka ser ju ut som bajs i jämförelse..

stina said...

whihohwhowho! Thanx ^^ kul å höra att den är godkänd ^_____^. jag ska försöka kolla efter en till åt dig, för det var skumt, jag hittade bara en av denna i mängden..skumt..men jag ska se nästa gång jag hamnart på ross..HOHH

XOXO