Wednesday, February 17, 2010

6 MÅNADER I USA!!

ASså whosh...Ett halvår! Det känns som hur länge som helst samtidigt som det känns som ingenting alls ;o ! Jag har gjort sååå mycket sen jag kom hit att det känns som att tiden har gått så otroligt fort. Men saknaden efter alla mina bejbis i Sverige gör att det känns som en evighet..

Idag har jag i alla fall varit Fail med STORT F. ! I morse blev jag väckt av att min värdmamma som säger att jag kan ta pappans bil till skolan eftersom han inte behöver den idag (han cyklade) Så med det bestämt så får jag en lugn morgon och hinner nästan klart med alla frågor som jag sitter och renskriver på datorn. Lagom till att jag har packat ihop allt och jag är redo att fara så upptäcker jag tre missade samtal på min mobil + a voice mail! Det är min värdmamma som försökt ringt för att säga att pappan ska ha bilen afterall så jag måste möta upp mamman å andra bilen på Bing (som ursprungsplanen för dagen var) Jag upptäckte detta meddelande 12.41! Jag skulle alltså MÖTA värdmamman och bilen ca 12.40 för att över huvudtaget hinna i tid till min klass klockan 1 ! Men snabb som attan så tar jag cykeln och gasar ner till Bing (tur att det är downhill) Väl framme där så har tydligen min värdmamma försökt ringa mig IGEN för att säga att jag trots allt kan ta pappans bil för att han helt plötsligt inte behöver den längre * AAANGST* Jag tar i alla fall bilen från Bing å gasar i väg mot skolan då jag HALVVÄGS inser att jag glömt både min plånbok OCH my parking pass! WHÖÖÖÖÖ Jag måste alltså VÄNDA när jag redan är 15 minuter sen..Hem igen, passar på att byta bil för att slippa fara å hämta upp barnen efteråt. och sen fort som attan tillbaka mot skolan! Jag blir en halvtimma sen,,men det gjorde inte så mycket..vi hade "egen arbetstid" om än jag skulle ha behövt varenda minut av den lektionen.,.men det gick bra trots allt..men jag blev SJUKT LESS..och min huvudvärk vill inte gå över -___-

Ikväll ska jag fara med Isi, Julia och Alice till the Stanford Shopping Mall å strosa runt lite i alla fall..kommer bli sweet. ..

2 comments:

jenny said...

hahahahhah dej gasandes på cykel... *i can imagine* lr nej, jag vet ju faktiskt hur kul det ser ut!! XD

aaaah sånna där dagar är så jävla irrierande!!! dom VILL att man ska faila.

love ya!

AnnSo said...

Stackars lilla Stina! Du får allt försöka ta det lite lugnt. Låter som om du har många järn i elden.
6 månader i USA, inte illa!