Friday, February 5, 2010

Katy and the big Snow

Tooorsdag! Idag var det en otroligt seg dag..jag spenderade större delen i lekrummet och "lekte" med barnen! uääh..less less less..men det lilla dragsnöret jag hade och som höll mig vaken, var tanken på att jag hade DANS ikväll!! =innebär att jag får lämna huset redan vid halv 6 och INTE behöva lägga ungarna ^_____^ hoho men också för att det är såååå roligt på dansen! Idag fortsatte vi även på koreografin vi påbörjade för flera veckor sedan. Den roliga, svåra, upptempo koreografin med JAnet JAcksons - Control! SÅ KUL!!! OCH vi la även till LOCKING steg !!WIHewhioo-.-.-,.,MEn eftersom jag inte har dansat locking nu på überlänge så blev det så kallade "lockingspagat-steget" inte så smärtfritt för mina knän! men ooojhssh så roligt det var! Dessutom var Jamie tillbaka!! MEN han ska vara på ABDC nästa vecka så då får vi ha nån substitute lärare igen..men hoppas hoppas det går bra för honom och hans crew! jag ska hejja hejja hejja!! ^^

Jag ser fram emot SÖNDAG!! då har jag Dejt med ingen mindre än KAJSA!! i San Francisco! Bra ställe att bestämma en dejt på måste jag säga ^^ whiwhiw det kommer blir roligt roligt!

Mycket ny film att se fram emot också ^^ heiie


Jag o Rach idag! Men riktigt så glad var jag dock inte, (sjukt less)

No comments: