Monday, February 22, 2010

Måndag!

Igår, Söndag, var det Au Pair-möte, Vi fick en guidad tour runt på The Stanford Cantor Art Museum! Jätteintressant, men vi fick endast se långt ifrån allt, så jag måste ta mig tillbaka dit igen nån gång och framför allt FOta!! för jag glömde såklart kameran hemma, fastän den var nyladdad och allt från natten,Hm,pf...
Efter det for jag vidare med Isi, Julia och Alice på Isi och Julias Au pair möte..We went Bowling! Let's Bowl, Let's Bowl, Let's Rock 'n Roll!!!! WE're GONNA SCOOORE TONIGHT. ! hahah riktigt så lyckat gick det ju inte , men det var roligt ^^
Jag, Isi och Alice for därefter å käka på en Mexikansk restaurang..(Jag gillar inte mexikansk MAT!!! ) men men,, det gick ner...sedan for vi åh köpte kaffe och såg Chocolate hos Isi!! whio

HAHA XD Riktigt såhär glassigt och bra gick det ju inte för oss.! Vi hade nog inte de rätta movsen, Det krävs en Nogerelli helt enkelt !! ^_______^





Idag! Måndag! ..Jag spenderade förmiddan med Pöjken...vi for på en bikeride och hälsade på hemma hos A and P , två halvkinesflickor och kompisar till min barnaskara. Där lekte pojken ett litet tag och sedan fortsatte vi hemöver igen ! Jag träffade Alice en snabbis i parken eftersom hon var där med sin "unge" ..TRevligt Trevlit, Sedan blev det time för Bing och jag hade min Book Arts! Vi jobbar på vårat tredje project "The box" mycket roligt..men jag jobbar fortfarande på idén till själva helheten..mjaa,
Ahme JUST DET..Jag gjorde en liten notis idag av att min lärare i Book Arts har ett typ EXAKT likadant bracelet som jag..bruna små träkulor på ett elastiskt band OCH han hade samma röda färgstänk på sitt armband som jag har på MINA!! Vad är oddsen för DET lixom ;o..och jag har haft detta armband i evigheter och man kan se att han också haft sitt länge eftersom brunfärgen inte längre är brun utan mer daskig..aah..ba sjukt konstigt...

Pojken gör en analys av vad som händer med hans cykel då han snurrar på däcket ! ^^


Så så var det med det, .

2 comments:

jenny said...

hahah fasen vad mycke aktiviteter du har! vad mycke du gör varje dag! jag skulle bli snurrig, men det låter najs! njut av tiden, snart är du hemma i bajssverige igen -_- där enda händelsen är ica maxis extrapris.

jenny said...

haha smart pojke!