Sunday, February 7, 2010

Helg!!

Whosh..

Ikväll träffade jag Line, Larissa och en till tjej som jag glömt namnet på ! Vi for till en småskum restaurang/bar å käka middag. Det tog evigheter för vår mat att bli färdig, (kanske berodde på att vi beställde special dishes off meny..haha..spaghetti and meatballs ^___^ , spaghetti and vegetables för min del ) Direkt när man klev in i restaurang/baren möttes man av en dimma av cigarettrök och öllukt..haha..lagom till att våran mat blev färdig satte även ett jazzband igång att spela..det var mysigt värre..åh sjukt trevlig personal..

EFter middan for vi vidare på bio i Redwood City! FROM PARIS WITH LOVE! : Jonathan Rhys Meyers OMG!!!!!!!! those eyes ALLTSÅ!! mmm! .jäkla bra film!
Jenny, GOS!!!!



För nån dag sedan när jag var ute och gick.(cyklade faktiskt) fann jag detta vackra träd med rosa blommor, tänkte på dig då jenny..so, to you, my darling sis':


Åh titta, blomorna bilder ju faktiskt ett hjärta! MEANT TO BE LIKSOM! ^^



Imorgon ska jag ta tåget in till San Francisco 9.31 am och träffa KAJSA!!! Whoaa galet taggad, åh galet vad roligt det kommer bli!..Att få återse den tösen!! whiwhi

No comments: