Thursday, February 18, 2010

Torsdaaag!

Idaaag har varit en relativt lugn/bra dag faktiskt. Jag började jobba närmare halv tolv i förmiddags. Jag å barnen bakade nå helsikes "färdigt baking kit " åh det blev INTE bra..typ helt skadat knasig konsistens och typ fett i överflöd..Jag har sagt det förut men jag säger det igen JAG KAN INTE BAKA/LAGA MAT..Det värsta med denna gång var ju att man endast skulle tillsätta ett egg, vatten och shortening (typ smör?) hahha,men jag faila...så klart ^^

Efter finbaket tog jag med mig flickorna till biblioteket. Dom var ovanligt well behaved så det kändes bra..emergency toabesök blev det dock..när vi redan vandrat en bra bit till en park i närheten, men fick då snabbt halvspringa (med dessa sniglar) tillbaka till bibliotekets restroom för att inte orsaka "accidents" då ena flickan akut blev tvungen att göra nr2!. FASTÄN jag tog dom till toalletten INNAN vi gick till parken...jäkla barn alltså...menmen ..ingen skada skedd..
Jag lånade footloose och en annan film som jag glömt namnet på..men vad kan jag säga om footlose, jo, TIGHT ASS!!! hahha

När vi kom hem igen från biblo fick jag ena flickan att napa i ca två timmar (SCORE) åh sen tillsist drog jag iväg på daaaansen!! Vi fortsatte ännu en gång på Janet jackson-control koreografin som e så rooolig..
I like it when you smile, you just lights up. fick jag minsann höra. hahah..*surstina*

1 comment:

jenny said...

haha kolla på dagissnuten med arnold.. "THERE IS NO BATHROOM!!!!"