Tuesday, February 16, 2010

Bygglovs-Tisdag!

..Jajjeman! Jag gillar det!

Idag har det varit en riktigt pain in the ass - dag! Barnen var otroligt osamarbetsvilliga och jag blev sjukt less på all nonsens..-___- plus att jag hade en smygande huvudvärk hela dagen! Fantiserade hela tiden om "powernaps" som jag dock aldrig fick tid för...

Nu tänkte jag (läs MÅSTE) skriva klart min "läxa" som jag fick kommentar på att "fylla ut" typ haha.inte konstigt då jag medvetet lämnade in det ofärdigt..FÅR JU ALDRIG TID ÖVER TILL SÅDANT! Men nu måste jag i alla fall ta tag i det! Jag ska dessutom faktikst köpa vår bok vi använder på lektionen.. (jag har fått låna min lärares eftersom jag inte lyckats skaffa ett eget ex själv. -__- ) Men det står så sjukt mycket intressant i den och verklien en lärobok över hur man binder/gör/tänker/skapar/knep - böcker! Så jag tänkte att det skulle vara kul att ha till senare bruk när jag kommer tillbaka till SVerige.. (Pappavarning)

Efter drygläxan ska jag sova hårdare än någonsin..är skadligt trött. Och goda nyheter är att jag börjar inte förrän cirkus halv ett imorgon..Ska vandra ner till Bing för att ta bilen till Schkooolan...mhjipp!

JENNY: Jag såg nyss på TVn att det var reklam för KFC! Kentucky Fried Chicken!!! HAHA

No comments: