Thursday, February 11, 2010

Torsdag!

Det första pojken sa till mig när jag kom upp till köket i förmiddags var: "you look pretty" hahaha aaw..sötpojken.

Idag var jag hemma heela dagen och passade barnen i omgångar. Från början av mitt arbetspass tog jag hand om flickorna (pojken for och gjorde en haircut samt hade simlektion) Jag lyckades få ena flickan att ta sin nap (SCORE) hon var sjukt grinig så jag misstänkte att hon var trött.. *If you take a little rest now I promise I'll go and work on your beans* till svars då hon INTE ville sova utan ville ha röda bönor O__o ,,flickan är obsessed med kidneybönor haha..hon tog i alla fall tillslut en lååång nap och jag hade bara ett barn att underhålla ! Sweet. sedan kom pojken hem och mamman tog med sig den nyvakna flickan på andra errands..Vi andra tittade på TV i stället...typ resten av dagen!
Sedan flydde jag äntligen till dansen! Mot min förvåningen så var ju faktikst min lärare där! jag trodde han skulle vara i LA på ABDC..men tydligen så har dom gjort förinspelningar som man får rösta på ikväll..whäähhä...jag var kass på dansen idag i alla fall..(MÅSTE VI DANSA TILL SÅ SNABBA LÅTAR KANSKE? -NÄEEE!!! )
men men,,,kul var det i alla fall!!
Nu blire lite food sen ska jag skissa upp mitt book cover till folioprojektet! whioho..jag smider plaaaner !

No comments: