Wednesday, February 3, 2010

Book on!

Jobb, Book Arts, Santana Row

Jobbade i förmiddags, rätt så chill..hämtade upp ena tvillingflickan från en playdate och även dejten, strax innan lunch och bing! Efter det gasade jag iväg till book arts! Fun..vi har börjat med vårat andra projekt och hade lite sewing exercises idag LÄrorikt värre!!

Ikväll for jag iväg med Isi, Julia och Alice till San Jose och Santana Row! Ett shopping center med bland annat H&M och jag hittade äntligen ett par brallor!! YUM! snygga å satt som smort dessutom ^^ Plus en finfin scarf! = happyface!!
Det var mycket trevligt med brudarna ikväll och det var ett mysigt ställe där i San Jose!! finfint!! whioo.. nu snart blire sängen åh imorn blire DANS! hoppas min lärare är tillbaka!!!

Let's go Fellas!!

2 comments:

AnnSo said...

Ahhh, coolaste bruden i stada! Jag vill också åka till San Jose och shoppa loss!

stina said...

hahahha XD jah..det var fint..dock så stängdes alla affärer klockan 9! åh vi kom dit halv åtta-åtta! så det blev hetsshopping! (vi hann bara på två affärer dessutom: H&M och Urban outfitters!) Sedan hängde vi på Starbucks nån timma innan vi drog hemöver igen ;p ..