Friday, February 26, 2010

FreDAG

Snart slutar jag joobbba,,Då ska jag bege mig till Alice, min franska vän. Vi ska kolla på ballett o mysa!
Men först: STARBUCKS!

Idåg köpte jag faktikst nya jeans! Whohoo..ett par mörkröd/vinröd aktiga ;o endast 10, dollar! Alltså typ 70 kr! WHOHO
Så det är ju fint!

Annars så har det regnat satan här idag! .."Regnat smådjävlar" som Jenny sa! ..Mycket riktigt..Det var läskigt att köra bil..jag tänkte hela tiden : Vattenplaning, vattenplaning, vattenplaning :S!!!!!! Jag körde 35 (alltså Mph=Miles per hour. Motsvarar runt omkring 60-70km/h tror jag.) på en 45 väg för att vara lite mera på den säkra sidan! Men här är jag ju : young and ALIVE! så nå gick det ba feint alltid !!

Imorn blire jobb igen. Ska även jobba sent eftersom föräldrarna ska ut på middag..>_<.
Men det ska nog gå bra!
På söndag blir det förhoppningsvis SF OCH KAJSUTT!!

Tjoflöjt!

No comments: