Wednesday, February 10, 2010

The Academy of Science San Francisco

I tisdags for jag och värdmamman + barnen + en vän från bing till barnen och hans mamma upp till San Francisco och the academy of science museum! coolt var det!
Vi såg bland annat massa fiskar och diverse vattendjur i aquarium avdelningen. Jag såg en albino krokodil! Vi vandra runt i ett inomhus växthus med rainforest. Äckligt stora fjärilar flög omkrin (säger man att en fjäril flyger?? ) OCH jag och pojken gick på a Planeterium visning i cosmonovaform typ. ASCOOLT skiiitstor kupolskärm ! WHOAW säger jag bara..blev lite yr dock i mellan åt ^^..Whopi Goldberg var berättarrösten dessutom ^^..intressant var det!


stort fishtank!


Pratglad diver!


Gojjor in the rainforest


Maneter


HAHAH JENNY XD JAG DÖÖR.! Denna fiskt ser så jäkla less ut! ..typ ger mig the lazyeye !


...

No comments: