Wednesday, February 24, 2010

Miracle Drug!

Idåååg, var det en vanlig onsdag! Jobbade på förmiddan, gjorde barnen iordning för Bing och for sedan iväg på min Book Arts!! Fun! idag på Book Artsen hade vi critique på coptic bind böckerna som vi gjort! Det gick bra och det var intressant att se alla andras arbeten och hur de hade sequenced their signatures ! . eeh nästa projekt är att göra en så kallad box book! med en surprise wraping thing inutiii..jag klurar å tänker på vad jag ska hitta på å jag börjar få fram nåting tror jag..Skissar även på vårat femte projekt som ska bli en "Concertina" orkar inte ens förklara vad det är men det är hemskt roligt! Funderar på att arbeta lite med svart/vita fotografier.,,we'll see!!! ^___^

Imorn är det äntligen dans igen whiohoo!

1 comment:

AnnSo said...

Så roligt att det går bra på The Book Arts! Men det visste jag ju redan att det skulle funka för dig.BRAVO!