Monday, February 22, 2010

Höra ljudet av små fötter!

Nu ska jag make an announcement on the behalf of my värdmamma..! Eftersom jag blir färdig med mitt år här i Augusti så söker min värdfamilj en ny au pair för kommande höst/nästa år. Och de frågade mig om jag visste någon i mina krokar som kanske skulle vara intresserad av att jobba som en Au Pair för ett år! Så om någon där ute som läser detta och känner sig manad att ta hand om tre söta små barn, i åldern, 4 och 5 1/2 ! (just nu 3 1/2 och 5) Let me know så kanske vi kan make it happen! Palo Alto, Stanford här där jag bor är verkligen ett superbra område och fint! Right on Campus! 50 min från San Francisco, CA !

1 comment:

jenny said...

asså..det känns frestande.. men jag har ju 4 st stora klumpiga fötter jag hör ljudet av.. så jag kan ju inte. -_-