Wednesday, February 10, 2010

Söndagsdejt!

I söndags hade jag ju även en mycket fin dejt med Kajsa inne i San Francisco! kärt återseende! :D Först gjorde vi lite speedad shoppingrunda på bland annat forever 21 och urban outfitters Därefter drog vi vår kos mot the mission, Kajsas "hemtrakter" och passerade bland annat Dolores park (tror jag namnet var) som hade mycket fin utsikt.
vi chillade och gjorde oss sedan redo för superbowl-party. men det var som vi misstänkte : massa folk ihoptryckta i soffor superkonsentrerade på ett football game som jag inte förstår ett skvatt av- så ganska snart drog vi vidare hem till kajsas place igen (med intressant planlösning) där vi chillade jävel med fin musik och CISSIS STORA GOTTEPÅSE som hon skickat till mig !! PUSS BABE !! den hade en "fin" touch av cissi i blandningen hahha! I could tell ;)...typ blåa bumblingar eller vad dom heter ^^ hahhaa

Men tillslut blev klockan slagen och jag och kajsa tog en taxi (för o vara på den säkra sidan which I like ^^) tillbaka till the caltrain station och sista tåget tillbaka till Palo Alto!

Myysigt värre var det! och på söndag blir det en ny dejt! Då ska vi göra Palo Alto osäkert! !Whiwiho


Fina Kajsa!


"just walkin' down the street"




Dolores Park!


Vi lunchade flottiga subbar! ^^ hahha.. och drack "Baboocha" hahhaa kommer inte ihåg vad det hette,,men det var göd! ^^

Soligt och fint var det också..det riktigt stekte! mm

No comments: