Friday, September 18, 2009

Beatles


The Sun Kings gjorde en Beatles tribute med massa sköna låtar här vi The Courthouse Square!

I eftermiddags tog jag tåget till Redwood City för att kolla på en outdoor concert med the Sun Kings, som gjorde en Beatles tribute! Dom spelade bra låtar, men konstigt nog lät dom lite i otakt ibland ;o
När jag satt där lite vid sidan av, för att det var skitsvårt att hitta platser, så går det förbi nån kille och helt random kommenterar mina röda canvas skor: "Lovely shoes", i förbi farten lixom..skumt.
Mer kommentarer jag fick under kvällen var kortare konversation med nån dryg kille som undrar om jag är lost när jag går omkring vid the trainstation och försöker kolla efter tågtider hemåt: Are you lost? can I give you a map? höhö. åh jag ba noo O.o. SEN möter jag denna drygers igen när jag gått ifrån the trainstation för det var lite obehagligt där och misstänker då att han följde efter för han såg att jag gick. Och då frågar han ännu en gång om jag är lost -_- : Still lost? - No *suck* svarar jag då, -no I'm just playing with you, you're cute, you're probably gonna go and meet your boyfriend huh? höhö, sen går han i väg..retard.
Och SEN , när jag står och väntar på hämtning vid the trainstation så kommer det upp nån till snubbe, denna gång en buss/tågchaffis å undrar hur allt går: Hi, how are you doing tonight? -fine thanx ^^, good, are you waiting for someone to pick you up? -yes, svarar jag. Oh good...are you safe?? I can see you're cute so I want you to be safe..höhö ..åsså går han vidare..,TVÅ you're cute ,SCORE.!

No comments: