Wednesday, September 23, 2009

Mjahå, tog barnen till gymclass idag! lika söta som alltid när dom springer omkring å har sig ^^. Sen var det även Bing(preeschool) idag så då tog jag bilen till the CVS/Pharamacy store. a.k.a The drugstore! Där införskaffade jag damartiklar, te och lite candy. Kassörskan var sjukt trevlig och började random prata om nån historia när hon skulle köpa glass och kom på att kaffe och mint är en jäkligt bra combo! jag ba, hmm, right. Dessutom packade hon mina varor i en sån där brun pappåse utan handtag ^^ På vägen hem rullade jag in på Starbucks, som så lägligt ligger längs vägen hem. MM, Soylatte kaffe är min survivor no.1!



Och det gick ju faktiskt bättre å köra idag än vad det gjorde igår ;o att köra med parkeringsbromsen nere var inte en utav mina briljantaste idéer. O___o. Inte heller att köra utan framljus på gator utan belysning, så jag drog i ren panik på what ever ljus jag kunde hitta bland alla tusen knappar. Så det blev fullt strålkastarljus hela färden -_-. hahha!

Och vad är det för stil att man ska spela gitarr efter noter ;o! Trams!

Min mobil har numera helt lagt av! Död som sten. Detta suger ganska rejält, för jag kan inte kontakta omvärlden ;o..

Säg den glädje som varar för evigt?

1 comment:

jenny said...

LOOOOOOL at bilen.

jag är glädje som varar för evigt.