Thursday, September 10, 2009

Jesus is a white man from Oxford!



Igår for jag å två tjejer till på bio i Redwood City! stor jäkla bio var det. Vi såg The time traveler's wife. Knasfilm, men den var bra! Jag köpte KALORIBOMBEN NUMMER ETT! Den hette Cream Blend Mocha! ASgod, men jag blev asmätt. Det var kaffe+choklad+grädde+iskross+meeek, åh gissa om min mage mådde bra efter det ? men den var asigt god.
Mer filmer jag ska se på bio här är:

New Moon!!!!
Alice in Wonderland!!!
Julia & Julie.!!

ÅH mer lär det bli! Det är skumt att det alltid är friplacering i salongen (förutom på premiärer I guess) Så det är liksom först till kvarn! men det är inte så att det är mycket tryck..

1 comment:

jenny said...

haha omg då måste man ju va där astidigt för att få bra platser iallafall..eftersom folk annars bara sätter sig där det är bäst!!!

åh jag vill också se massa filmer.. men jag ha int råd.