Friday, September 25, 2009

Friday!

I förmiddags skulle jag entertain the troups, eller halva truppen, 2/3. Så det blev Bingo Zingo heeela förmiddagen kan jag lova...jag HATAR Zingo Bingo vid det här laget!
När den tredje musketören anlände så kom hon med en present till mig och var så exalterad att hon själv öppnade den. Det var en box från Restoration Hardware (!!!) jag ba whoot? Och innuti denna box låg vad jag misstänkte, mina käraste gitarrjulgransprydnader !!!! sååå snällt av dom att köpa de åt mig !!
....Sedan blev det dags för Bing och jag fick freetime och då for jag till Tresidders på Campus för att träffa en anan tjej som flyttat hit från Boston ungefär samtidigt som jag kom hit. MKT trevlig detj var det, Caitlin, det blir definitivt mer häng med henne! Oh gudars vad det var liv på campus idag också. Det märks att alla studenter börjar återkomma!

Till middag åt jag gödans spenat och sojabönssallad det du, mammsen!

Ikväll blev det bio, med en norsk, en svensk, en dansk, en till svensk o en tysk! Salig blandning. Vi såg Fame! bra film faktiskt. Efter det blev det lite cruising i Redwood City! När jag kom hem så kunde jag höra att det fortfarande var livat nere vid Stanford, "Call on me" dånade över natthimlens tystnad. Vacker stjärnhimmel var det dessutom!


Can't touch this..doodoodo

No comments: