Tuesday, September 29, 2009

Tisdag!

Började dagen med att fara till biblioteket. Jag lånade massa gosfilmer! Sedan blev det grocerieshoping ! Sedan har jag tagit hand om tvillingflickorna hela eftermiddagen, för pöjken for med mamman till simlektion. Jag å flickorna målade fingerpainting, gick till parken med doggen, spelade Zingo Bingo å slutligen tittade dom på tv å ena flickan somnade, SCORE!

Nu snart ska vi fara till potluck! nå middagsmek på Bingschool! Drygt, men sen har jag min gitarrlektion, och jag blir alltid lika nervös inför då jag ska köra när det är mörkt ute. Nu ska jag i alla fall INTE köra med parkeringsbromsen nere..Jag har heller inte haft tid att träna på gitarrläxan som inte var nån riktig läxa egentligen, men vi får se hur det går!

Imorn har jag Day Off!!! yeees!! skönt! Ska träffa Ingrid på förmiddagen å gå till the Stanford shop! sen får jag se vad dagen bär av..

Hanson - Either side <3

No comments: